Kadra „Julka i Miś”

Zespół przedszkola „Julka i Miś” to grupa doświadczonych i zaangażowanych pracowników, którzy każdego dnia wspierają rozwój dzieci w atmosferze bezpieczeństwa i zrozumienia. Naszą największą siłą jest różnorodność kompetencji – w skład kadry wchodzą nie tylko wychowawcy i nauczyciele, ale także logopedzi, psychologowie, pedagodzy specjalni oraz terapeuci. Dzięki temu każde dziecko otrzymuje wszechstronną opiekę i może rozwijać swoje umiejętności w wielu obszarach – od sfery emocjonalnej i społecznej, przez edukacyjną, aż po terapeutyczną.

Doświadczenie i kwalifikacje naszego zespołu są gwarancją najwyższej jakości edukacji oraz terapii. Kadra nieustannie podnosi swoje kompetencje, uczestnicząc w kursach i szkoleniach, aby stosować nowoczesne metody pracy dopasowane do aktualnych potrzeb dzieci. W codziennej praktyce łączymy wiedzę z pasją – stawiamy na kreatywność, zabawę i pozytywne relacje, które sprawiają, że dzieci chętnie podejmują nowe wyzwania.

Współpraca między nauczycielami a specjalistami sprawia, że każde dziecko otoczone jest kompleksowym wsparciem. Rodzice mogą być pewni, że rozwój ich pociech przebiega harmonijnie, a wszelkie trudności są zauważane i skutecznie wspierane.

 

Indywidualne podejście kadry do potrzeb każdego dziecka

Specjaliści z przedszkola „Julka i Miś” dostosowują metody pracy do różnorodności dzieci – zarówno tych rozwijających się w typowym tempie, jak i dzieci wymagających dodatkowej opieki terapeutycznej. Indywidualne plany edukacyjne, cierpliwość, profesjonalizm i otwarta komunikacja z rodzicami to fundament naszej pracy. Dzięki temu każde dziecko otrzymuje niezbędne wsparcie emocjonalne i edukacyjne, które pozwala mu odkrywać świat z radością i pewnością siebie.

Magdalena Wojtasz

Magdalena Wojtasz

Dyrektor Przedszkola | Wychowawca w grupie Jeżyki

Założyciel cudownego miejsca dla dzieci CENTRUM ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY EDUCARE

W Centrum prowadzi diagnozę pedagogiczną oraz diagnozę poziomu umiejętności szkolnych, diagnostykę i trening zaburzeń przetwarzania słuchowego, badania przesiewowe w zakresie zaburzeń funkcji wzrokowych oraz słuchowych, terapię bilateralną. Ponadto w pracy z dziećmi wykorzystuje EEG-biofeetback oraz elementy terapii neurotaktylnej.
Jej inspiracją do pracy z dziećmi stały się słowa J. Korczaka : „Jeśli umiecie diagnozować radość dziecka i jej natężenie, musicie dostrzec, że najwyższą jest radość pokonanej trudności, osiągniętego celu, odkrytej tajemnicy. Radość tryumfu i szczęście samodzielności, opanowania, władania.”

Prywatnie łączy swoje zainteresowania z zakresie pierwszej pomocy i pracy z osobami niepełnosprawnymi. Wielokrotnie bywała prelegentem konferencji o tematyce medyczno- pedagogicznej. Jest też twórcą wielu publikacji łączących aspekt medyczny z pedagogicznym. Aktualnie pracuje nad ukończeniem swojej pracy doktoranckiej w zakresie pedagogiki.

Maria Wiznerowicz

Wicedyrektor Przedszkola | Neurologopeda

Ukończyłam studia na kierunku Edukacja Elementarna i Terapia Pedagogiczna oraz Poradnictwo i Pomoc Psychopedagogiczna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przez 8 lat pracowałam jako wychowawca i nauczyciel edukacji przedszkolnej. W 2017 roku ukończyłam studia na kierunku Logopedia, a dwa lata później studia z zakresu Neurologopedii. Jest to obecnie moje największe pole zainteresowań i w tym kierunku nadal się rozwijam. Obecnie kończę studia na kierunku: Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka i Wsparcie Rodziny na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza.
Jestem certyfikowanym Terapeutą Ortodoncji Funkcjonalnej MFS,  Terapeutą Ręki oraz Terapeutą pedagogicznym. Posiadam kompetencje do prowadzenia zajęć logorytmicznych i rewalidacyjnych. Prywatnie bardzo lubię gotować i zwiedzać nowe miejsca. W wolnym czasie rozwijam się zawodowo.

Maria Wiznerowicz
Diana Pavlovska

Diana Pavlovska

Nauczyciel w grupie Jeżyki

Moją ulubioną zabawą w dzieciństwie była zabawa w nauczyciela. Dlatego pytanie: „Gdzie iść uczyć się po szkole?” – u mnie nie powstawało. I nigdy nie żałowałam swojego wyboru. Mam trzy letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 

Studia licencjackie ukończyłam na kierunku: Pedagogika ze specjalizacją Biologia i zdrowie człowieka . W pracy z dziećmi uwielbiam wykazywać się kreatywnością i twórczością. Wolny czas lubię spędzać w domu przy oglądaniu filmów lub chodzić na spacery.

Monika Szczepaniak

Pomoc nauczyciela w grupie Jeżyki

Monika Szczepaniak urodzona optymistka. Szczęśliwa matka dwójki dzieci. Skończyłam studia na kierunku Ekonomia. Od dwóch lat pracuję jako pomoc nauczyciela, pomaganie w rozwoju dzieci sprawia mi radość i daje dużo satysfakcji z wykonywania swojej pracy. Jestem świetną kucharką i menedżerem mojej rodziny. W wolnych chwilach lubię poczytać książkę lub pójść na spacer. W życiu kieruje się zasadą „Żyje się tylko raz, lecz jeśli zrobi się to dobrze, ten raz wystarczy”.

Monika Szczepaniak
Eliza Gajdzińska

Eliza Gajdzińska

Pomoc nauczyciela w grupie Wiewiórki

Ukończyłam Liceum Ogólnokształcące o kierunku Turystyka i Rekreacja. Szczęśliwa mama 12letniej córki. Od roku pracuję jako pomoc nauczyciela, co sprawia mi wielką radość i dużo satysfakcji. Uwielbiam słuchać muzyki, tańczyć i gotować. Mam duże poczucie humoru, które przekładam na zabawę z dziećmi. Moje otwarte ramiona przytulą i ukoją nasze przedszkolaki.

Karolina Zielińska

Psycholog dziecięcy

Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jestem terapeutą, terapeutą integracji sensorycznej, mediatorem.

Od ponad 10 lat z satysfakcją pracuję z dziećmi i młodzieżą. W swojej pracy kieruje się zasadą „dobro dziecka jest wartością nadrzędną”. Pracując, wspieram rozwój dziecka na wielu płaszczyznach, pomagając jednocześnie pokonywać napotkane trudności. Zwracam szczególną uwagę na indywidualne podejście do każdego dziecka, budując atmosferę bezpieczeństwa, szacunku i wzajemnego zaufania.

Jestem mamą dwóch wspaniałych chłopców.

W wolnym czasie uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, grać w gry planszowe oraz czytać książki.

Karolina Zielińska
Magdalena Seifert

Magdalena Seifert

Terapeuta integracji sensorycznej

Jestem terapeutką integracji sensorycznej, terapeutką ręki, trenerką umiejętności społecznych TUS SST. Mam także kwalifikacje do nauczania przedszkolnego oraz w klasach I-III. W przedszkolu „Julka i Miś” prowadzę terapię integracji sensorycznej. W pracy z dziećmi kieruję się przede wszystkim zrozumieniem ich indywidualnych potrzeb, misją tworzenia im bezpiecznej i wspierającej przestrzeni, w której nie będą bały podejmować się co raz to śmielszych wyzwań. Moje innowacyjne metody pracy, kreatywność, empatia, cierpliwość, ciepło, radość i optymizm sprawiają, że dzieci szybko i chętnie nawiązują ze mną pozytywną relację, a także z zaufaniem podążają za moimi wskazówkami. Prywatnie jestem żoną i mamą dwójki nastolatków. Kocham ludzi, zwierzęta i naturę. Uwielbiam gry planszowe, dobrą lekturę, muzykę, taniec, długie spacery, gotowanie dla bliskich i spędzanie z nimi wolnego czasu.

Balbina Wojtkowska

Logopeda

Jestem pedagogiem i logopedą. Od zawsze marzyłam o pracy z dziećmi i wkładam w nią całe moje serce. Ukończyłam pedagogikę przedszkolną oraz logopedię. W ten sposób po kilku latach nauki zaczęłam pracę z dziećmi. Zależy mi, aby prowadzić ciekawe i urozmaicone zajęcia, które zainteresują moich podopiecznych. Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i właścicielką dwóch uroczych kotów. W wolnym czasie spaceruję i czytam.

Balbina Wojtkowska
Karolina Pawlaczyk

Karolina Pawlaczyk

Pedagog specjalny, Terapeuta pedagogiczny

Jestem pedagogiem specjalnym, terapeutą pedagogicznym, terapeutą ręki oraz terapeutą bilateralnej integracji. Od ponad 10 lat zajmuję się pracą terapeutyczną dzieci oraz młodzieży. Połączenie tych specjalności pozwala mi na szerokie spektrum oddziaływań, co umożliwia mi holistyczne podejście i odpowiedni dobór strategii do pracy. W pracy z dziećmi najważniejsza jest dla mnie zasada dobrej zabawy, w trakcie której opiekuję się tymi obszarami, które potrzebują dodatkowego wsparcia.

Od niedawna jestem także certyfikowanym terapeutą Metody Strukturalnej, w której skupiam się na diagnozie i terapii trudności w czytaniu i pisaniu.

Kinga Kempa

Pomoc nauczyciela, trener terapii ręki z wykorzystaniem bajkoterapii

Jestem osobą cierpliwą, pogodną i zaangażowaną w swoją pracę. Jako pomoc nauczyciela chętnie wspieram dzieci w codziennych czynnościach, dbam o ich bezpieczeństwo i dobre samopoczucie. Zawsze staram się tworzyć ciepłą, przyjazną atmosferę w grupie, sprzyjającą nauce i zabawie. Lubię współpracować z nauczycielami i rodzicami, a kontakt z dziećmi daje mi duza satysfakcje .

Doświadczona i odpowiedzialna pomoc nauczyciela z zamiłowaniem do pracy z dziećmi. Cechuje mnie empatia, cierpliwość oraz dobra organizacja pracy. Wspieram nauczycieli w realizacji zajęć dydaktycznych, pomagam dzieciom w codziennych czynnościach oraz dbam o porządek i bezpieczeństwo w sali. Praca w przedszkolu jest dla mnie źródłem radości i satysfakcji. Praca w przedszkolu to dla mnie nie tylko obowiązek, ale przede wszystkim pasja. Lubię spędzać czas z dziećmi, obserwować ich rozwój i wspierać je w odkrywaniu świata. Jestem osobą ciepłą, opiekuńczą i odpowiedzialną. Staram się, by każde dziecko czuło się zauważone, bezpieczne i ważne. Jestem pogodną i cierpliwą osobą. Lubię pracę z dziećmi i chętnie wspieram nauczycieli w codziennych obowiązkach. Dbam o porządek, bezpieczeństwo i miłą atmosferę w przedszkolu.

Balbina Wojtkowska
Karina Knapik

Karina Knapik

Nauczycielka, trener TUS

Szczególnie bliskie są jej działania wspierające rozwój społeczny, emocjonalny oraz umiejętności komunikacyjnych dzieci. Nauczycielka tworzy przestrzeń, w której każde dziecko może poczuć się ważne, kompetentne i w pełni akceptowane. Wierzy, że edukacja to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale przede wszystkim budowanie relacji, poczucia bezpieczeństwa, zaufania oraz motywacji do podejmowania nowych wyzwań.

Do swojej pracy podchodzi z wyjątkową uważnością i zrozumieniem dla indywidualności każdego dziecka, w tym również tych rozwijających się w spektrum autyzmu. Towarzyszy im w codziennych odkryciach, wspiera w trudnościach i pomaga przełamywać bariery, dbając o to, aby mogły czuć radość z nauki i kontaktu z innymi.

Doskonale rozumie, jak istotna jest współpraca z rodzicami oraz całym środowiskiem wychowawczym, dlatego dba o otwartą, szczerą i życzliwą komunikację z rodzinami swoich wychowanków. Praca z dziećmi jest dla niej nie tylko zawodem, ale także piękną życiową misją, którą realizuje każdego dnia z sercem, empatią i ogromnym zaangażowaniem.

Aga Szuman

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Z pasją, zaangażowaniem i wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Absolwentka kierunku pedagogicznego, nieustannie rozwijająca swoje kompetencje poprzez udział w kursach, szkoleniach i warsztatach wspierających nowoczesne metody edukacyjne.

W swojej pracy stawia na indywidualne podejście do każdego dziecka, z uważnością podążając za jego możliwościami, tempem rozwoju oraz potrzebami emocjonalnymi. Wykorzystuje metody aktywizujące, elementy pedagogiki Montessori oraz edukacji przez doświadczenie, tworząc przyjazne i bezpieczne środowisko sprzyjające odkrywaniu świata i własnych talentów.

Karina Knapik